چرا آب از کفشور تخلیه نمیشود؟

 

چرا آب از کفشور تخلیه نمی‌شود؟


 در حال تمیز کردن آشپزخانه هستید، ضایعات غذا را از سینک به داخل زباله دانی در حین جارو می کنید. اما پس از آن، اوه اوه! تخلیه زباله متوقف شد و باعث برگشت آب به داخل سینک شد. حالا چی؟


چرا دفع زباله تخلیه نمی شود؟


امتیاز کلیدی:


به دلیل مواد غذایی بیش از حد، غذاهای نادرست و خشک شدن، دفع زباله ممکن است پشتیبان شود.

مهم است که ضایعات غذا را به آرامی اضافه کنید و مراقب انواع غذاهایی باشید که هرگز نباید از بین بروند، مانند پوسته تخم مرغ، تفاله قهوه یا روغن.

اگر این روش جواب نداد، ممکن است لازم باشد برق را خاموش کنید و از انبر آشپزخانه یا یک قاشق بلند/آچار آلن برای بررسی وجود اجسام خارجی که باعث گرفتگی در خط تخلیه می‌شوند، استفاده کنید.

این ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد که پرداختن به برخی از آنها آسان تر از دیگران است. اما قبل از تماس با لوله کش، چند ترفند ساده را برای رفع مشکل امتحان کنید. این مقاله مراحل هر روش را توضیح می‌دهد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در کنار آن باشید!


چرا آب از زباله های من تخلیه نمی شود؟

مشاهده جمع شدن آب در سینک، حتی اگر ظاهراً فاضلاب باز است، منظره ای ناخوشایند است. این نشان دهنده مشکل است، معمولاً به یک مشکل لوله کشی نامشخص اشاره می کند. بنابراین، چرا آب از زباله های شما تخلیه نمی شود؟ در اینجا چند مقصر احتمالی وجود دارد:


غذای بسیارزیاد

گاهی اوقات، تنها مشکل مقدار غذایی است که می‌خواهید داخل قوطی بریزید. دفن زباله ها فقط می توانند مقدار زیادی غذا را در یک زمان قبل از شروع مشکلاتی که منجر به گرفتگی و مشکلات زهکشی آب شود، اداره کنند. بنابراین، این مهم است که به سرعت افزوده‌ها را انجام دهید و پس از پایان دفع زباله آخرین دسته، ضایعات غذا را به قوطی اضافه کنید.




در حالی که دفع زباله‌های خوراک مداوم می‌تواند اضافه‌های ثابت را مدیریت کند، همچنان مهم است که آنها را به آرامی اضافه کنید تا سیستم را تحت تأثیر قرار ندهید.


غذاهای نادرست

اگرچه زباله‌دان‌ها می‌توانند مجموعه‌ای از غذاها را مدیریت کنند، برخی چیزها هرگز نباید از بین بروند. برخی غذاها می توانند باعث از کار افتادن سیستم شوند که منجر به مشکلات زهکشی و جمع شدن آب در سینک شما می شود. بنابراین، ضروری است که در مورد آنچه که زباله های خود را از بین می برید هوشمند باشید.




در اینجا چند خوراکی وجود دارد که هرگز نباید از زباله شما خارج شود:


  • پوسته تخم مرغ
  • زمین های قهوه
  • میوه ها و سبزیجات فیبری، از جمله اندام کدو تنبل، ساقه کرفس، و پوست موز
  • پوسته ها و گودال ها
  • استخوان های بزرگ گوشت (استخوان های ریز، مانند استخوان ماهی، معمولاً مشکلی ندارند)
  • لپه ذرت
  • روغن، چربی و روغن
  • غذاهای نشاسته ای، از جمله پوست سیب زمینی و لوبیا
  • نان، ماکارونی و برنج
  • در حال اجرا خشک

اجرای آب خنک در حین تخلیه زباله ضروری است. آب کمک می کند تا همه چیز به آرامی حرکت کند، و اطمینان حاصل می کند که توده ای در محل دفع زباله یا زهکشی تشکیل نمی دهد.


آن مانند یک مخلوط کن فکر کنید – اگر سعی کنید میوه های یخ زده، پودر پروتئین و سبزیجات را بدون آب مخلوط کنید، معمولاً مخلوط کن نمی تواند این کار را انجام دهد. در عوض، آن را می چسباند یا اصلاً با هم ترکیب نمی شود. وقتی آب را اضافه کردید، مخلوط‌کن غذا را بدون مشکل به صورت تکه‌ای خرد می‌کند.


بنابراین، همین کار را با دفع زباله خود انجام دهید. اگر در حین کار دفع، آب را اجرا نکنید، ممکن است ذرات غذا را مسدود کند که نمی تواند تخلیه شود.


چگونه می توانم زباله های خود را تخلیه کنم؟

اگر دفن زباله شما در حال اعتصاب است و سینک شما با آب پشتیبان شده است، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. گاهی اوقات، تعمیر سریع و آسان است، اما در برخی موارد، ممکن است شامل جداسازی خط تخلیه برای حذف زباله باشد. در اینجا چند روش برای ارسال شما به مسیر درست وجود دارد:


برای اشیاء خارجی بررسی کنید

قبل از اینکه روش های زیر را امتحان کنید، اجسام خارجی را بررسی کنید. گاهی اوقات، یک جسم ممکن است در اطراف پروانه ها گیر کند و از آسیاب کردن غذا جلوگیری کند. همانطور که به اضافه کردن ضایعات غذا ادامه می دهید، ممکن است گرفتگی ایجاد شود که از تخلیه سینک جلوگیری می کند.




بنابراین، برای اصلاح مشکل، باید شی را حذف کنید. ما انواع و اقسام چیزها را در زباله دانی دیده ایم - از کلید گرفته تا اسباب بازی های کودکان. این کاملاً ممکن است که شما یا فرزندانتان (در صورت وجود) ممکن است چیزی را به سینک کوبیده باشید، جایی که در نهایت به انتهای قوطی دفع زباله ختم شده است. حتی اگر هیچ چیز غیرعادی را در قوطی قرار نداده باشید، بررسی آن ضرری ندارد، زیرا ممکن است برایتان غافلگیرکننده باشد.


در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:


  • انبر یا انبر آشپزخانه
  • قاشق چوبی دسته بلند یا آچار آلن
  • چراغ قوه
  • فنجان و سطل

قبل از شروع، دستگاه را از برق جدا کنید. این ممکن است به معنای خاموش کردن دفن در سوئیچ دیواری، خاموش کردن مدار در جعبه شکن یا قطع سیم از برق باشد. اگرچه دستان خود را به دفن نمی‌کنید، اما بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید.


اگر مقدار قابل توجهی آب در سینک وجود دارد، با قاشق آب از سینک خارج کنید. این به شما فضایی برای کار می دهد بدون اینکه دستان خود را در آب کثیف فرو کنید. آب را داخل یک سطل بریزید و آن را در زهکشی دیگر بریزید.




هنگامی که سینک تا حد امکان خالی شد، از یک چراغ قوه برای نگاه کردن به داخل سطل زباله استفاده کنید. دیدن آن ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر مقدار زیادی ضایعات غذا در قوطی وجود داشته باشد.


اگر چیزی را نمی بینید، از یک قاشق چوبی دسته بلند برای چرخاندن تیغه ها استفاده کنید. به سادگی دسته را داخل قوطی قرار دهید و به آرامی تیغه ها را در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت فشار دهید. ممکن است تیغه ها اصلا حرکت نکنند، به خصوص اگر چیزی در قوطی گیر کرده باشد.


اگر تیغه‌ها گیر کرده‌اند یا چیزی در داخل قوطی می‌بینید، از یک انبر یا انبر آشپزخانه استفاده کنید تا دستتان را به داخل قوطی ببرید. با انبر یا انبر به اطراف ماهی بزنید و جسم را بگیرید تا بیرون بیاید. حتی اگر دستگاه خاموش است، دستان خود را داخل قوطی نگذارید.


هنگامی که جسم خارجی را خارج کردید، از دسته قاشق برای چرخاندن تیغه ها استفاده کنید. از طرف دیگر، از یک آچار آلن برای چرخاندن دستی فلایویل از پایین قوطی زباله استفاده کنید (یک دهانه شش گوش کوچک در پایه قوطی زیر سینک وجود دارد). اگر تیغه ها آزادانه در هر دو جهت می


با یک لوله بازکن تماس بگیرید.



گاهی اوقات، مشکلات زهکشی در دفع زباله شما می تواند مشکل باشد. بنابراین، اگر همه چیز را بیهوده امتحان کرده اید، ممکن است وقت آن رسیده که از یک لوله کش کمک بگیرید. مشکل ممکن است مربوط به خود واحد باشد، اما همچنین می‌تواند در بالای مجموعه تخلیه سینک باشد که این مشکل را پیچیده می‌کند. در این موارد، معمولاً بهتر است تعمیر را به یک متخصص بسپارید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تخلیه چاه و باز کردن لوله در شهرک اوج

لوله بازکنی پردیسان ارزان

لوله بازکنی در محدوده شهرک کارمندان